Gra Geralda

TYTUŁ ORYGINALNY: GERALD’S GAME

TŁUMACZENIE: Tomasz Wyżyński
ROK WYDANIA: 1992

Perwersyjna gra erotyczna zmienia się w wielogodzinny koszmar.

Niektórzy zarzucają Stephenowi Kingowi, że nie potrafi pisać o kobietach. W Grze Geralda nie po raz pierwszy Mistrz Horroru udowadnia, że się mylą. Pisze o kobiecie postawionej w sytuacji ekstremalnej. I jak on to robi!

Gerald Burlingham, chcąc dodać trochę pieprzu do małżeńskiego seksu, zabiera swoją żonę Jessie na odludzie w Maine. Kiedy Jessie przestaje się podobać brutalna zabawa, postanawia ją przerwać. A wtedy domek letniskowy staje się sceną grozy.

Przykuta kajdankami do łóżka kobieta zostaje sama.

Nie licząc trupa męża.

Tego, co czyha w mroku.

I tego, co czai się w niej samej.

Zobacz również

Opowieści makabryczne

Opowieści makabryczne

Pięć przerażających opowieści stworzonych przez Stephena Kinga, w komiksowym wydaniu.
Autorami ilustracji są Berni i Michele Wrightsonowie. Komiks został wydany po raz pierwszy w 1982 roku i stał się podstawą do nakręcenia filmu w reżyserii George’a A. Romero.

czytaj dalej
Nocna zmiana

Nocna zmiana

Najlepsze 20 opowiadań Stephena Kinga, wybrane osobiście przez Króla Horroru.
Na podstawie 8 z nich powstały głośne filmy – m.in. Cmentarna szychta, Dzieci kukurydzy i Oko kota.
Pod powierzchnią normalności czai się obłęd!

czytaj dalej
Blaze

Blaze

Porwanie, które miało być przestępstwem stulecia, zmienia się w dramatyczną ucieczkę
Sprawca przestępstwa czy ofiara? Blaze, mało rozgarnięty olbrzym, żyje z drobnych kradzieży. Dopiero przyjaźń z George’em Rackleyem dodaje jego poczynaniom finezji.

czytaj dalej
Regulatorzy

Regulatorzy

Wentworth w stanie Ohio – typowe amerykańskie miasteczko, w którym wszyscy się znają, a każdy nowy dzień nie różni się od poprzedniego.
Aż do pewnego letniego popołudnia, gdy do Wentworth wkroczą siły zła. A wraz z nimi postacie i pojazdy z telewizyjnego serialu MotoGliny 2200…

czytaj dalej
Instytut

Instytut

Luke Ellis budzi się w pokoju do złudzenia przypominającym jego własny, tyle że bez okien.
Wkrótce orientuje się, że trafił do tajemniczego Instytutu i nie jest jedynym dzieciakiem, którego tu uwięziono. To miejsce odosobnienia dla nastolatków obdarzonych zdolnościami telepatii lub telekinezy.

czytaj dalej
Wejście 00 Quiz - Baśniowa opowieść01 Quiz - cała twórczość02 Baśniowa opowieść 03 Uniwersum 04