Wejście 00 Quiz 01 Później 02 Uniwersum 03

Gra Geralda

TYTUŁ ORYGINALNY: GERALD’S GAME

TŁUMACZENIE: Tomasz Wyżyński
ROK WYDANIA: 1992

Perwersyjna gra erotyczna zmienia się w wielogodzinny koszmar.

Niektórzy zarzucają Stephenowi Kingowi, że nie potrafi pisać o kobietach. W Grze Geralda nie po raz pierwszy Mistrz Horroru udowadnia, że się mylą. Pisze o kobiecie postawionej w sytuacji ekstremalnej. I jak on to robi!

Gerald Burlingham, chcąc dodać trochę pieprzu do małżeńskiego seksu, zabiera swoją żonę Jessie na odludzie w Maine. Kiedy Jessie przestaje się podobać brutalna zabawa, postanawia ją przerwać. A wtedy domek letniskowy staje się sceną grozy.

Przykuta kajdankami do łóżka kobieta zostaje sama.

Nie licząc trupa męża.

Tego, co czyha w mroku.

I tego, co czai się w niej samej.

Zobacz również

Marzenia i koszmary

Marzenia i koszmary

Zbiór dwudziestu pięciu znakomitych opowiadań Mistrza Grozy uzupełniony jego osobistym komentarzem, w którym autor wyjaśnia źródła swojej twórczej inspiracji
czytaj dalej
Po zachodzie słońca

Po zachodzie słońca

Zbiór opowiadań mistrza horroru, Stephena Kinga – zawiera 13 krótkich tekstów, w tym kilka nowych, nigdy dotąd niepublikowanych. Niewielka wyrwa w otaczającej nas rzeczywistości potrafi sprawić, że świat staje się przerażającym i zadziwiającym miejscem...
czytaj dalej
Czarna bezgwiezdna noc

Czarna bezgwiezdna noc

Pięć utworów ukazujących mroczną stronę ludzkiej natury. Na podstawie jednego z nich, Dobrego małżeństwa, w 2014 roku nakręcono film z Joan Allen i Anthonym LaPaglią. Autorem scenariusza jest sam Stephen King.
czytaj dalej
Opowieści makabryczne

Opowieści makabryczne

Pięć przerażających opowieści stworzonych przez Stephena Kinga, w komiksowym wydaniu. Autorami ilustracji są Berni i Michele Wrightsonowie. Komiks został wydany po raz pierwszy w 1982 roku i stał się podstawą do nakręcenia filmu w reżyserii George’a A. Romero.
czytaj dalej
Instytut

Instytut

Luke Ellis budzi się w pokoju do złudzenia przypominającym jego własny, tyle że bez okien. Wkrótce orientuje się, że trafił do tajemniczego Instytutu i nie jest jedynym dzieciakiem, którego tu uwięziono. To miejsce odosobnienia dla nastolatków obdarzonych zdolnościami telepatii lub telekinezy.
czytaj dalej