Uciekinier

TYTUŁ ORYGINALNY: THE RUNNING MAN

TŁUMACZENIE: Robert Lipski
ROK WYDANIA: 1982

W tej grze przegrana oznacza śmierć!

Najlepsi nie kandydują na prezydenta. Najlepsi uczestniczą w grze o życie.

Ameryka, 2025 rok.  Brutalne teleturnieje i reality shows są najpopularniejszą rozrywką dla mas. I najszybszą drogą do zdobycia pieniędzy. Pod warunkiem, że jest się zdesperowanym.

Ben Richard, którego nie stać na leczenie ciężko chorej malutkiej córeczki, jest wystarczająco zmotywowany, by powalczyć o miliard dolarów. Życie dziewczynki zależy od tego, czy jej ojciec wytrwa trzydzieści dni w grze Uciekinier, ścigany przez kamerę, profesjonalnych zabójców i cały kraj.
Tylko że tej gry jeszcze nikt nie wygrał.

Na podstawie tej fascynującej powieści dystopijnej powstał film pod tym samym tytułem z Arnoldem Schwarzeneggerem w roli głównej.

Zobacz również

Opowieści makabryczne

Opowieści makabryczne

Pięć przerażających opowieści stworzonych przez Stephena Kinga, w komiksowym wydaniu.
Autorami ilustracji są Berni i Michele Wrightsonowie. Komiks został wydany po raz pierwszy w 1982 roku i stał się podstawą do nakręcenia filmu w reżyserii George’a A. Romero.

czytaj dalej
Nocna zmiana

Nocna zmiana

Najlepsze 20 opowiadań Stephena Kinga, wybrane osobiście przez Króla Horroru.
Na podstawie 8 z nich powstały głośne filmy – m.in. Cmentarna szychta, Dzieci kukurydzy i Oko kota.
Pod powierzchnią normalności czai się obłęd!

czytaj dalej
Blaze

Blaze

Porwanie, które miało być przestępstwem stulecia, zmienia się w dramatyczną ucieczkę
Sprawca przestępstwa czy ofiara? Blaze, mało rozgarnięty olbrzym, żyje z drobnych kradzieży. Dopiero przyjaźń z George’em Rackleyem dodaje jego poczynaniom finezji.

czytaj dalej
Regulatorzy

Regulatorzy

Wentworth w stanie Ohio – typowe amerykańskie miasteczko, w którym wszyscy się znają, a każdy nowy dzień nie różni się od poprzedniego.
Aż do pewnego letniego popołudnia, gdy do Wentworth wkroczą siły zła. A wraz z nimi postacie i pojazdy z telewizyjnego serialu MotoGliny 2200…

czytaj dalej
Instytut

Instytut

Luke Ellis budzi się w pokoju do złudzenia przypominającym jego własny, tyle że bez okien.
Wkrótce orientuje się, że trafił do tajemniczego Instytutu i nie jest jedynym dzieciakiem, którego tu uwięziono. To miejsce odosobnienia dla nastolatków obdarzonych zdolnościami telepatii lub telekinezy.

czytaj dalej
Wejście 00 Quiz - Baśniowa opowieść01 Quiz - cała twórczość02 Baśniowa opowieść 03 Uniwersum 04